Product Ownerina vahvistat ja johdat integraatioiden kehitystä

Onko tuoteomistajuus sinulle luonteva rooli ja sinulla on ymmärrystä integraatioista?

My+® ohjelmisto on selainkäyttöinen laboratoriotietojärjestelmäpalvelu, jonka vaatimukset sekä toiminnallisuuden että luotettavuuden suhteen ovat korkeat. Järjestelmämme sisältää integraatioita esimerkiksi potilastietojärjestelmiin, viranomaisrekistereihin, radiologian ja kuvantamisen järjestelmiin sekä satoihin erilaisiin laboratorioanalysaattoreihin.

Tehtävässä vastaat järjestelmien integraatioiden osa-alueesta tuoteomistajan roolissa. Johdat tuotealueen kokonaisuutta ja varmistat, että integraatiokehityksessä mennään asetettuja tavoitteita kohti. Olet vastuussa integraatiokehitystiimin backlogin hallinnasta ja työskentelyn priorisoinnista. Ohjaat ja tuet tiimin päivittäistä kehitystyötä yhteistyössä Scrum Masterin kanssa.

Työtehtäviisi kuuluu vaatimusten ja user storyjen määrittelyä asiakkaiden tai muiden sidosryhmien tarpeiden mukaisesti ja integraatioiden käyttökokemukseen huomiota kiinnittäen. Tuotekehityksen arjessa meillä sovelletaan SAFe-frameworkia. Määrittelet siis myös tiimin PI-jaksojen ja sprinttien suunnittelua.

Lue lisää tehtävästä ja lähetä hakemuksesi täältä.

Voisitko sinä olla tuleva kollegamme?

Toivomme, että löydämme osaavan kollegan jo pian tähän vakituiseen tehtäviin. Työkaveriksemme voit hakea 28.2.2024 saakka lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksesi sekä CV:si palkkatoiveineen edellä mainitun linkin kautta. Käymme hakemuksia läpi sekä jututamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viime hetkeen asti, mikäli kiinnostuit tästä mahdollisuudesta.

Uutiset ja blogit