Mylab Palvelee

Tietojärjestelmät kokonaispalveluna

Rakennamme menestystä asiakkaillemme tarjoamalla kokonaisvaltaiset sovellus- ja integraatioratkaisut sekä saatavuuden takaavan käyttöpalvelun – kaikki täydellä asiakaspalvelulla. Kannamme vastuun kokonaispalveluna.

Palvelumme keskiössä on kliinisille laboratorioille suunniteltu ohjelmisto, My+. Palvelun laajuus ja kattavuus määritellään yhdessä asiakkaan kanssa ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Joustava palvelumallimme voidaan skaalata niin isojen kuin pientenkin asiakkaiden vaatimuksiin sekä laboratorion omille asiakkaille, kuten hoitoyksiköille.

Kokonaispalvelun avulla kustannukset ovat selkeitä ja läpinäkyviä, koska palvelumaksu sisältää kaikki yhdessä sovitut palvelut. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaalle helpompaa budjetointia ja kustannusten ennustettavuutta. Toimimme tietoteknisten palvelujen integraattorina “avaimet käteen” –periaatteella jatkuvassa yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Noudatamme toiminnassamme kansainvälisten ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 -laadunhallintajärjestelmästandardien vaatimuksia. Laatujärjestelmästandardien lisäksi ohjelmistosuunnittelussa sovelletaan ohjelmiston elinkaaristandardia IEC 62304:2006 Am1 ja riskienhallintastandardia ISO 14971:2012.

Asiantuntevaa palvelua

Mylabissa tiedetään, mitä laboratorioissa tarvitaan. Niinpä asiakas voi tukeutua Mylabin asiantuntemukseen, oli kyse sitten tietojärjestelmän uusimisesta, järjestelmäintegraatioista tai esimerkiksi analysaattorihankinnoista.

Mylabilla on valmius toteuttaa integraatioita lähes kaikkiin käytössä oleviin järjestelmiin ja analysaattoreihin. Kokonaispalvelun ominaisuudet ja järjestelmien päivitykset räätälöidään aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Asiakkaille tarjotaan asiantuntevaa projektinhallintaa, josta vastaavat tietyt avainhenkilöt. Asiakaspäälliköt huolehtivat asiakkaan tulevaisuudesta ja uusista projekteista. Palvelupäälliköiden tehtävänä puolestaan on huolehtia asiakkaan kulloinkin meneillään olevien projektien salkusta ja palvelun toiminnasta kokonaisuutena. Yksittäisten projektien vetämisestä vastaavat projektipäälliköt, jotka myös kokoavat projektiin tarvittavat asiantuntijat.

Järjestelmien toimittamisen ja ylläpidon ohella Mylab tarjoaa koulutusta järjestelmien käyttäjille.

Tietotaidon takaa henkilöstö, jolla on kokemusta paitsi tietopalveluiden tuottamisesta, myös varsinaisesta laboratoriotyöstä.

Kattavat käyttöpalvelut

Käyttöpalvelut huolehtivat asiakkaan virtuaalisten palvelmien ylläpidosta, tallennustilan riittävyydestä ja tietoliikenteen sujuvuudesta. Palvelujen toimivuutta valvotaan koko ajan ja hallintatoimenpiteet toteutetaan ennakoivasti, jotta voidaan varmistaa tietopalvelujen jatkuva saatavuus.

Käyttöpalvelut huolehtivat myös tietojen varmistuksista asiakkaan kanssa sovitun suunnitelman mukaisesti. Tietojen palautuksia testataan säännöllisesti.

Mylabin palvelukeskus huolehtii siitä, että asiakkaan tiedot pysyvät tallessa ja tietojärjestelmät toimivat moitteetta. Palvelut tuotetaan asiakkaille keskitetystä palvelukeskuksesta käsin. Tällöin asiakkaan ei tarvitse sitoutua palvelun tuottamiseen liittyviin kustannuksiin tai riskeihin.

Asiakkaat maksavat vain käyttämistään palveluista, eikä heidän tarvitse huolehtia tallennustilasta, lisensseistä tai vanhenevan teknologian uusimiseen liittyvistä investoinneista.

 

Kokonaispalvelun hyödyt

Laaja kattavuus – Sopimus kattaa kaikki Mylabin tuotteet ja palvelut sekä tuotteisiin liittyvät päivitykset.

Asiakkaan oma edustaja Mylabissa – Asiakkaalle nimetyt asiakaspäällikkö ja palvelupäällikkö vastaavat asiakkaan toiveisiin sekä huolehtivat palvelun toimivuudesta ja kehittämisestä.

Ei turhaa byrokratiaa – Palvelusopimus mahdollistaa nopean reagoinnin asiakkaan tarpeisiin ja toiminnan muutoksiin.

Ennakoitavuus – Kustannukset voidaan ennakoida pitkälle tulevaisuuteen, eikä yllättäviä kustannuksia pääse syntymään. Budjetissa on helppo pysyä.

Takaa sujuvan arjen! – Asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa ja Mylabin palveluiden täysimittaiseen hyödyntämiseen

Joustaa asiakkaan tilanteen mukaan

  • Huomioi muutokset asiakkaan toimintaympäristössä, esimerkiksi organisaatioiden yhdistymiset.
  • Sopimusta ei tarvitse neuvotella uudestaan muutosten yhteydessä.
  • Joustaa myös asiakkaan toiminnan vähentyessä.

 

 

Asiakastuki 24/7

Asiakastuki palvelee ja neuvoo asiakkaita Mylabin tietojärjestelmäpalvelujen käytössä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa vuorokauden ympäri. Toimimme ITIL-käytäntöjen mukaisesti.

Palvelupisteemme vastaa numerossa 010 678 6100. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla: tuki@mylab.fi 

Voit myös kirjautua asiakastunnuksillasi suoraa asiakastukeemme täältä.

Töihin meille Uutiset | 19.10.2020

Haemme nyt Product Owneria kliinisen mikrobiologian ja kemian tuotekehitykseen

Haemme Mylabille PRODUCT OWNERIA vahvistamaan mikrobiologian ja kliinisen kemian... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 13.10.2020

Virus luo ja tuhoaa

Elämän edellytyksiä maailmankaikkeudessa tutkivan astrobiologian näkökulmasta viruksilla on ollut... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 29.09.2020

Sales Manager, Stockholm

Etsimme nyt myyntipäällikköä Tukholmaan. » Lue lisää
Mylab Nyt Referenssit | 03.09.2020

Mehiläisen projekti Etelä- Koreaan sujui rivakasti

Mehiläinen lähetti keväällä koronavirusnäytteitä analysoitavaksi Etelä-Koreaan. Mylab auttoi potilaiden... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 21.08.2020

Kliinisen mikrobiologian hyvät, pahat ja me

Tyksin laboratoriotoimialueen johtaja Antti Hakanen ei ajatellut olevansa mediaseksikkäällä... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 13.08.2020

Rokotekehitys on matka kohti normaalia

Massiivisten panostusten siivittämänä ensimmäinen koronarokote aiotaan saada laajaan jakeluun... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 28.07.2020

Korona tuli taloon, osa 2

Tänä keväänä ihmisten elämä mullistui monin tavoin, kun koronaviruspandemia... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 30.06.2020

Korona tuli taloon, osa 1

Tänä keväänä ihmisten elämä mullistui monin tavoin, kun koronaviruspandemia... » Lue lisää
Mylab Nyt Uutiset | 26.06.2020

Kiireinen koronakevät asiakkailla ja Mylabissa

Mylabin kevät oli kiireinen, kun koronavirusepidemia muutti asiakkaiden tarpeita... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 16.06.2020

Sopisiko sinulle integraatioasiantuntijan työ Mylabissa?

Haemme nyt integraatioasiantuntijaa ja voit käydä testaamassa muutaman nopean... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 09.06.2020

Testaa sopisitko meille ohjelmistokehittäjäksi?

Haemme nyt ohjelmistokehittäjiä. Käy testaamassa soveltuvuutesi helpon ja nopean... » Lue lisää
Referenssit Uutiset | 28.05.2020

Laboratoriojärjestelmä tutuksi jo opiskeluvaiheessa

Kolmen ammattikorkeakoulun ja Mylabin yhteistyön ansiosta moni tulevaisuuden bioanalyytikko... » Lue lisää
Työntekijätarina Uutiset | 15.05.2020

Täynnä energiaa uuteen tehtävään

Heikki Veinola, 52, aloittaa Mylabin palvelujohtajana ja johtoryhmän... » Lue lisää
Uutiset | 27.04.2020

TIEDOTE: Mylabin nimissä lähetettyjä huijausviestejä liikkeellä

Mylabin nimissä on lähetetty väärennettyjä viestejä, joissa olevia linkkejä... » Lue lisää
Mylab On Töihin meille | 31.03.2020

Haemme lisää osaajia joukkoomme

Haemme nyt ohjelmistokehittäjiä My+ tuotekehityksen pariin » Lue lisää