Mylab Palvelee

Tietojärjestelmät kokonaispalveluna

Rakennamme menestystä asiakkaillemme tarjoamalla kokonaisvaltaiset sovellus- ja integraatioratkaisut sekä saatavuuden takaavan käyttöpalvelun – kaikki täydellä asiakaspalvelulla. Kannamme vastuun kokonaispalveluna.

Palvelumme keskiössä on kliinisille laboratorioille suunniteltu ohjelmisto, My+. Palvelun laajuus ja kattavuus määritellään yhdessä asiakkaan kanssa ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Joustava palvelumallimme voidaan skaalata niin isojen kuin pientenkin asiakkaiden vaatimuksiin sekä laboratorion omille asiakkaille, kuten hoitoyksiköille.

Kokonaispalvelun avulla kustannukset ovat selkeitä ja läpinäkyviä, koska palvelumaksu sisältää kaikki yhdessä sovitut palvelut. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaalle helpompaa budjetointia ja kustannusten ennustettavuutta. Toimimme tietoteknisten palvelujen integraattorina “avaimet käteen” –periaatteella jatkuvassa yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Noudatamme toiminnassamme kansainvälisten ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 -laadunhallintajärjestelmästandardien vaatimuksia. Laatujärjestelmästandardien lisäksi ohjelmistosuunnittelussa sovelletaan ohjelmiston elinkaaristandardia IEC 62304:2006 Am1 ja riskienhallintastandardia ISO 14971:2012.

Asiantuntevaa palvelua

Mylabissa tiedetään, mitä laboratorioissa tarvitaan. Niinpä asiakas voi tukeutua Mylabin asiantuntemukseen, oli kyse sitten tietojärjestelmän uusimisesta, järjestelmäintegraatioista tai esimerkiksi analysaattorihankinnoista.

Mylabilla on valmius toteuttaa integraatioita lähes kaikkiin käytössä oleviin järjestelmiin ja analysaattoreihin. Kokonaispalvelun ominaisuudet ja järjestelmien päivitykset räätälöidään aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Asiakkaille tarjotaan asiantuntevaa projektinhallintaa, josta vastaavat tietyt avainhenkilöt. Asiakaspäälliköt huolehtivat asiakkaan tulevaisuudesta ja uusista projekteista. Palvelupäälliköiden tehtävänä puolestaan on huolehtia asiakkaan kulloinkin meneillään olevien projektien salkusta ja palvelun toiminnasta kokonaisuutena. Yksittäisten projektien vetämisestä vastaavat projektipäälliköt, jotka myös kokoavat projektiin tarvittavat asiantuntijat.

Järjestelmien toimittamisen ja ylläpidon ohella Mylab tarjoaa koulutusta järjestelmien käyttäjille.

Tietotaidon takaa henkilöstö, jolla on kokemusta paitsi tietopalveluiden tuottamisesta, myös varsinaisesta laboratoriotyöstä.

Kattavat käyttöpalvelut

Käyttöpalvelut huolehtivat asiakkaan virtuaalisten palvelmien ylläpidosta, tallennustilan riittävyydestä ja tietoliikenteen sujuvuudesta. Palvelujen toimivuutta valvotaan koko ajan ja hallintatoimenpiteet toteutetaan ennakoivasti, jotta voidaan varmistaa tietopalvelujen jatkuva saatavuus.

Käyttöpalvelut huolehtivat myös tietojen varmistuksista asiakkaan kanssa sovitun suunnitelman mukaisesti. Tietojen palautuksia testataan säännöllisesti.

Mylabin palvelukeskus huolehtii siitä, että asiakkaan tiedot pysyvät tallessa ja tietojärjestelmät toimivat moitteetta. Palvelut tuotetaan asiakkaille keskitetystä palvelukeskuksesta käsin. Tällöin asiakkaan ei tarvitse sitoutua palvelun tuottamiseen liittyviin kustannuksiin tai riskeihin.

Asiakkaat maksavat vain käyttämistään palveluista, eikä heidän tarvitse huolehtia tallennustilasta, lisensseistä tai vanhenevan teknologian uusimiseen liittyvistä investoinneista.

 

Kokonaispalvelun hyödyt

Laaja kattavuus – Sopimus kattaa kaikki Mylabin tuotteet ja palvelut sekä tuotteisiin liittyvät päivitykset.

Asiakkaan oma edustaja Mylabissa – Asiakkaalle nimetyt asiakaspäällikkö ja palvelupäällikkö vastaavat asiakkaan toiveisiin sekä huolehtivat palvelun toimivuudesta ja kehittämisestä.

Ei turhaa byrokratiaa – Palvelusopimus mahdollistaa nopean reagoinnin asiakkaan tarpeisiin ja toiminnan muutoksiin.

Ennakoitavuus – Kustannukset voidaan ennakoida pitkälle tulevaisuuteen, eikä yllättäviä kustannuksia pääse syntymään. Budjetissa on helppo pysyä.

Takaa sujuvan arjen! – Asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa ja Mylabin palveluiden täysimittaiseen hyödyntämiseen

Joustaa asiakkaan tilanteen mukaan

  • Huomioi muutokset asiakkaan toimintaympäristössä, esimerkiksi organisaatioiden yhdistymiset.
  • Sopimusta ei tarvitse neuvotella uudestaan muutosten yhteydessä.
  • Joustaa myös asiakkaan toiminnan vähentyessä.

 

 

Asiakastuki 24/7

Asiakastuki palvelee ja neuvoo asiakkaita Mylabin tietojärjestelmäpalvelujen käytössä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa vuorokauden ympäri. Toimimme ITIL-käytäntöjen mukaisesti.

Palvelupisteemme vastaa numerossa 010 678 6100. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla: tuki@mylab.fi 

Voit myös kirjautua asiakastunnuksillasi suoraa asiakastukeemme täältä.

Mylab Puhuu Näkökulma | 13.11.2019

Hyvä käytettävyys ehkäisee poikkeamia

Tietojärjestelmien käytettävyydellä on perinteisesti tarkoitettu käyttömukavuutta. Kun kyse on... » Lue lisää
Mylab Puhuu Näkökulma | 31.10.2019

Laboratorio jalkautuu olohuoneisiin

Eksoten tietohallintojohtaja Toni Suihko näkee, että laboratoriokokeita tulisi ottaa... » Lue lisää
Mylab Puhuu Näkökulma | 23.10.2019

Lähtölaskenta on alkanut

Liiketoiminnan kehitysjohtaja Hannu Honkala kertoi Mylabin asiakaspäivillä, miksi uusien... » Lue lisää
Referenssit Uutiset | 15.10.2019

Kehitystyö ei pääty käyttöönottoon

My+® patologia otettiin onnistuneesti käyttöön HUSLABissa kesäkuussa. Hyvin toimiva... » Lue lisää
Mylab Puhuu Näkökulma | 01.10.2019

Terveydenhuollon rahoitusta tulisi lisätä, ei leikata

Jos haluamme tarjota väestölle pohjoismaisen tason terveyspalvelut, niiden rahoitus... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 09.09.2019

Haemme ohjelmistosuunnittelijoita vakituiseen työsuhteeseen

Etsimme nyt ohjelmistosuunnittelijoita (senior ja junior) vakituiseen työsuhteeseen. Tule... » Lue lisää
Mylab On | 30.08.2019

Suunnistajien tiet vievät uusille reiteille

Henkilöstöuutisia Mylabista! Hannu Honkala ja Mikko Sipilä odottavat jo... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 28.06.2019

Haemme järjestelmäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen

Etsimme nyt järjestelmäasiantuntijaa (Windows- ja SQL-server) vakituiseen työsuhteeseen. Tule... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 06.06.2019

HUSin uusi johtaja ei halua hidastaa

Juha Tuominen tuo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiriin oppeja yksityisestä... » Lue lisää
Mylab On Töihin meille | 29.05.2019

Luonnosta vastapainoa työlle

Tutustu meihin! Mylabin kasvona Juuso Koivula. » Lue lisää
Mylab Nyt Mylab Palvelee | 22.05.2019

My+® mullisti HUSin verikeskusten työtavat

HUSLAB siirtyi My+® verikeskussovelluksen käyttöönmaaliskuun alussa. Se muutti merkittävästi... » Lue lisää
Näkökulma | 15.05.2019

Voiko kuntien digiyhteistyö onnistua?

Pystyvätkö kunnat tekemään yhteisiä päätöksiä digihankkeissa, vai tarvitaanko tiukempaa... » Lue lisää
Mylab Palvelee Terveydenhuollon tietojärjestelmät | 12.04.2019

Jo yli 5 000 syöpäpotilasta saa seurantatulokset samana päivänä kännykkään

Mylabin mobiiliseurantapalvelu säästää työaikaa ja kustannuksia sairaaloissa ja nopeuttaa... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 01.04.2019

Haussa ohjelmisto- ja testausasiantuntijoita

Etsimme nyt useampaan erilaiseen tehtävään ohjelmisto- ja testausasiantuntijoita. Tule... » Lue lisää
Mylab On | 18.02.2019

Joka päivä saa oppia jotain uutta

Mylabin tiimissä on vuoden aikana aloittanut useita alansa huippuosaajia,... » Lue lisää