Mylab Palvelee

Tietojärjestelmät kokonaispalveluna

Rakennamme menestystä asiakkaillemme tarjoamalla kokonaisvaltaiset sovellus- ja integraatioratkaisut sekä saatavuuden takaavan käyttöpalvelun – kaikki täydellä asiakaspalvelulla. Kannamme vastuun kokonaispalveluna.

Palvelumme keskiössä on kliinisille laboratorioille suunniteltu ohjelmisto, My+. Palvelun laajuus ja kattavuus määritellään yhdessä asiakkaan kanssa ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Joustava palvelumallimme voidaan skaalata niin isojen kuin pientenkin asiakkaiden vaatimuksiin sekä laboratorion omille asiakkaille, kuten hoitoyksiköille.

Kokonaispalvelun avulla kustannukset ovat selkeitä ja läpinäkyviä, koska palvelumaksu sisältää kaikki yhdessä sovitut palvelut. Käytännössä tämä tarkoittaa asiakkaalle helpompaa budjetointia ja kustannusten ennustettavuutta. Toimimme tietoteknisten palvelujen integraattorina “avaimet käteen” –periaatteella jatkuvassa yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Noudatamme toiminnassamme kansainvälisten ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 -laadunhallintajärjestelmästandardien vaatimuksia. Laatujärjestelmästandardien lisäksi ohjelmistosuunnittelussa sovelletaan ohjelmiston elinkaaristandardia IEC 62304:2006 Am1 ja riskienhallintastandardia ISO 14971:2012.

Asiantuntevaa palvelua

Mylabissa tiedetään, mitä laboratorioissa tarvitaan. Niinpä asiakas voi tukeutua Mylabin asiantuntemukseen, oli kyse sitten tietojärjestelmän uusimisesta, järjestelmäintegraatioista tai esimerkiksi analysaattorihankinnoista.

Mylabilla on valmius toteuttaa integraatioita lähes kaikkiin käytössä oleviin järjestelmiin ja analysaattoreihin. Kokonaispalvelun ominaisuudet ja järjestelmien päivitykset räätälöidään aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Asiakkaille tarjotaan asiantuntevaa projektinhallintaa, josta vastaavat tietyt avainhenkilöt. Asiakaspäälliköt huolehtivat asiakkaan tulevaisuudesta ja uusista projekteista. Palvelupäälliköiden tehtävänä puolestaan on huolehtia asiakkaan kulloinkin meneillään olevien projektien salkusta ja palvelun toiminnasta kokonaisuutena. Yksittäisten projektien vetämisestä vastaavat projektipäälliköt, jotka myös kokoavat projektiin tarvittavat asiantuntijat.

Järjestelmien toimittamisen ja ylläpidon ohella Mylab tarjoaa koulutusta järjestelmien käyttäjille.

Tietotaidon takaa henkilöstö, jolla on kokemusta paitsi tietopalveluiden tuottamisesta, myös varsinaisesta laboratoriotyöstä.

Kattavat käyttöpalvelut

Käyttöpalvelut huolehtivat asiakkaan virtuaalisten palvelmien ylläpidosta, tallennustilan riittävyydestä ja tietoliikenteen sujuvuudesta. Palvelujen toimivuutta valvotaan koko ajan ja hallintatoimenpiteet toteutetaan ennakoivasti, jotta voidaan varmistaa tietopalvelujen jatkuva saatavuus.

Käyttöpalvelut huolehtivat myös tietojen varmistuksista asiakkaan kanssa sovitun suunnitelman mukaisesti. Tietojen palautuksia testataan säännöllisesti.

Mylabin palvelukeskus huolehtii siitä, että asiakkaan tiedot pysyvät tallessa ja tietojärjestelmät toimivat moitteetta. Palvelut tuotetaan asiakkaille keskitetystä palvelukeskuksesta käsin. Tällöin asiakkaan ei tarvitse sitoutua palvelun tuottamiseen liittyviin kustannuksiin tai riskeihin.

Asiakkaat maksavat vain käyttämistään palveluista, eikä heidän tarvitse huolehtia tallennustilasta, lisensseistä tai vanhenevan teknologian uusimiseen liittyvistä investoinneista.

 

Kokonaispalvelun hyödyt

Laaja kattavuus – Sopimus kattaa kaikki Mylabin tuotteet ja palvelut sekä tuotteisiin liittyvät päivitykset.

Asiakkaan oma edustaja Mylabissa – Asiakkaalle nimetyt asiakaspäällikkö ja palvelupäällikkö vastaavat asiakkaan toiveisiin sekä huolehtivat palvelun toimivuudesta ja kehittämisestä.

Ei turhaa byrokratiaa – Palvelusopimus mahdollistaa nopean reagoinnin asiakkaan tarpeisiin ja toiminnan muutoksiin.

Ennakoitavuus – Kustannukset voidaan ennakoida pitkälle tulevaisuuteen, eikä yllättäviä kustannuksia pääse syntymään. Budjetissa on helppo pysyä.

Takaa sujuvan arjen! – Asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa ja Mylabin palveluiden täysimittaiseen hyödyntämiseen

Joustaa asiakkaan tilanteen mukaan

  • Huomioi muutokset asiakkaan toimintaympäristössä, esimerkiksi organisaatioiden yhdistymiset.
  • Sopimusta ei tarvitse neuvotella uudestaan muutosten yhteydessä.
  • Joustaa myös asiakkaan toiminnan vähentyessä.

 

 

Asiakastuki 24/7

Asiakastuki palvelee ja neuvoo asiakkaita Mylabin tietojärjestelmäpalvelujen käytössä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa vuorokauden ympäri. Toimimme ITIL-käytäntöjen mukaisesti.

Palvelupisteemme vastaa numerossa 010 678 6100. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla: tuki@mylab.fi 

Voit myös kirjautua asiakastunnuksillasi suoraa asiakastukeemme täältä.

Töihin meille Uutiset | 05.01.2021

Haemme nyt projektipäällikköä ja ICT-asiantuntijaa

Uuden vuoden mukavat rekrytointiuutiset saavat jatkoa, sillä nyt haemme... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 30.12.2020

Uusi vuosi tuo tullessaan mielenkiintoisia työtehtäviä – katso avoimet tehtävämme ja laita hakemuksesi jo tänään!

Vuosi 2021 lähtee Mylabilla käyntiin mukavissa merkeissä, sillä käynnistämme... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 30.12.2020

Hae meille tietojärjestelmien integraatioasiantuntijaksi tai integraatioiden kehittäjäksi

Tarjolla on monipuoliset ja mielenkiintoiset pestit My+ järjestelmän integraatioasiantuntijalle... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 30.12.2020

Hae meille tekniseksi asiantuntijaksi

Nyt olisi useampi paikka auki tekniselle asiantuntijalle. Tässä monipuolisessa... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 30.12.2020

Haemme ohjelmistokehittäjiä – front end, back end ja full stack

Haemme nyt ohjelmistokehittäjiä My+ järjestelmäkokonaisuuden ja My+ verikeskuksen tuotekehitykseen... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 30.12.2020

Hae meille ICT-asiantuntijaksi

Haemme sisäiseen tietohallintoomme palveluhenkistä ICT-asiantuntijaa vastaamaan laitteidemme ja järjestelmiemme... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 22.12.2020

Hae meille projektipäälliköksi

Haemme Palvelut-osastollemme uteliasta ja rohkeaa projektipäällikköä varmistamaan onnistumistamme projekteissa,... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 17.12.2020

Haemme nyt HR-assistenttia

Haemme lisää osaajia joukkoomme ja etsimme nyt HR-assistenttia tiimiimme. » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 02.12.2020

Meillä on rekry käynnissä – haemme nyt valmentavaa osaamisalueen vetäjää joukkoomme!

Haemme meidän tuotekehitysyksikköön uuteen rooliin valmentavaa osaamisalueen vetäjää (Competence... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 19.10.2020

Haemme nyt Product Owneria kliinisen mikrobiologian ja kemian tuotekehitykseen

Haemme Mylabille PRODUCT OWNERIA vahvistamaan mikrobiologian ja kliinisen kemian... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 13.10.2020

Virus luo ja tuhoaa

Elämän edellytyksiä maailmankaikkeudessa tutkivan astrobiologian näkökulmasta viruksilla on ollut... » Lue lisää
Töihin meille Uutiset | 29.09.2020

Sales Manager, Stockholm

Etsimme nyt myyntipäällikköä Tukholmaan. » Lue lisää
Mylab Nyt Referenssit | 03.09.2020

Mehiläisen projekti Etelä- Koreaan sujui rivakasti

Mehiläinen lähetti keväällä koronavirusnäytteitä analysoitavaksi Etelä-Koreaan. Mylab auttoi potilaiden... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 21.08.2020

Kliinisen mikrobiologian hyvät, pahat ja me

Tyksin laboratoriotoimialueen johtaja Antti Hakanen ei ajatellut olevansa mediaseksikkäällä... » Lue lisää
Mylab Nyt Näkökulma | 13.08.2020

Rokotekehitys on matka kohti normaalia

Massiivisten panostusten siivittämänä ensimmäinen koronarokote aiotaan saada laajaan jakeluun... » Lue lisää