FI | EN

Yhteistyö

 

Tiivistä yhteistyötä

Mylabin asiakassuhteet ovat pitkiä ja yhteistyö asiakkaiden kanssa tiivistä. Hankkeet sovitaan ja aikataulutetaan yhdessä, ja asiakkaat ovat mukana kehittämässä Mylabin palveluita.

Kullakin asiakkaalla on Mylabissa nimetty vastuuhenkilö, joka valvoo tämän etua ja johon voi ottaa tarvittaessa yhteyttä. Tiivis yhteistyö takaa sen, että Mylabissa tunnetaan asiakkaiden tarpeet ja voidaan vastata niihin nopeasti.

Mylab järjestää säännöllisesti kaksipäiväiset, maksuttomat asiakaspäivät, joille asiakkaiden edustajat ovat tervetulleita. Päivillä kerrotaan Mylabin uusista palveluista ja kuullaan asiantuntijoiden puheenvuoroja.

Mylab ei unohda myöskään palvelujen varsinaisia käyttäjiä eli laboratorion ja terveydenhuollon ammattilaisia. Esimerkiksi uutta Weblab-tietopalvelua on esitelty kiertueella, jossa Mylabin väki jalkautui eri puolille Suomea ja tapasi laboratorioiden henkilökuntaa. Käyttäjillä on myös mahdollisuus antaa suoraan palautetta käyttäessään tietopalveluja.